VARĖNOS „ĄŽUOLO" GIMNAZIJA

Ekskursijos Ryga – Talinas – Tartu įspūdžiai
2016-05-19 11:59
Gegužės 5-6 dienomis I-III klasių mokiniai vyko į ekskursiją maršrutu Ryga – Talinas – Tartu.

Išvykome anksti rytą, jau 10 valandą pasiekėme Latvijos sostinę Rygą. Glaustai susipažinome su Latvijos istorija. Pamatėme Rygos pilį, Katedrą, Juodagalvių pirklių gildijos namus, Rotušės rūmus ir aikštę, Didžiosios ir Mažosios gildijų namus, gynybinės miesto sienos likučius ir Parako bokštą. Po ekskursijos Rygos senamiestyje patraukėme į Medicinos muziejų, kuriame susipažinome su medicinos istorija, nuo seniausių iki dabartinių laikų.

Pilni įspūdžių iškeliavome į Estiją. 20 valandą pasiekėme Estijos širdį – Taliną. Čia mes aplankėme Didžiosios gildijos pastatą, Tompea pilį, Ilgojo Germano bokštą, Aleksandro Nevskio soborą, apžvalgos aikštelę, nuo kurios atsiveria nuostabus vaizdas į senamiestį, Šv. Dvasios bažnyčią su laikrodžiu ir dar daugybę kitų įdomių pastatų.  Vėlai vakare atvykome į viešbutį. Rytą sotūs ir pailsėję išvykome į Tartu senamiestį, kuriame pabuvojome prie besibučiuojančių studentų fontano ir aplankėme Mokslo centrą „AHHA“. Ten galima liesti ir išbandyti viską, ką tik nori. Galėjome pakilti į5 metrų aukštį, pabuvoti audros debesyje, veidrodžių labirinte, pagulėti po vaivorykšte. Po to važiavome į Rūjienos ledų fabriką. Jame sužinojome, kaip gaminami ledai, ir degustavome daugiau nei 10 skirtingų rūšių ledų. Pavargę ir kupini emocijų patraukėme į ilgą kelionę namų link. Ir tik vėlai vakare grįžome į Varėną.